8 Handige functies van Teams bellen
Ontdek in deze video waarom Teams bellen de perfecte zakelijke telefonieoplossing is voor hybride werken.
Wij helpen je graag verder
“Het bellen via Teams maak alles dus net even een stukje makkelijker.”
De belangrijkste voordelen
Bellen, vergaderen en chatten!
Met centrale, zowel intern als extern, krijgen uw collega's altijd een uniforme ervaring, ongeacht locatie of apparaat. Volledige integratie met Microsoft-tools betekent ook dat de status van collega's eenvoudig kan worden gevolgd, vooral voor doorschakeling van gesprekken!
Uitgebreide rapportage
Door deze oplossing kunnen wij u voorzien van de juiste KPI's om uw service te verbeteren. Denk aan: de gesprekduur, seconde voor er opgenomen wordt, doorschakelingen, wachttijden etc. Zo helpen wij u uw doelen te behalen.
Één adresboek voor internen en externen
Er zijn zelfs scenario's waarin we uw CRM kunnen koppelen aan uw Teams telefonie-omgeving. Hiermee heeft u altijd de juiste contactgegevens bij de hand en kunt u direct een gesprek tot stand brengen, zonder in diverse systemen te hoeven zoeken.
Flexibel en schaalbaar beheer
Het bellen via Teams is per gebruiker te regelen. Komen er collega's bij, of vallen er af? Het is geen enkel probleem! Daarnaast zijn ook alle functionaliteiten per gebruiker te bepalen. Alles is afzonderlijk van elkaar te wijzigen.
Vraag een 1-op-1 aan met onze telefonie specialisten!
Wilt u meer weten over Teams bellen of wilt u graag een afspraak maken met een van onze specialisten om uw situatie te bespreken?
Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
+31 184 675 400
info@aspect-ict.nl

Iwan van Zon
Relatiebeheerder Buitendienst