Toekomstbestendige telefonie met Microsoft Teams
17 april | 11:30 - 13:00
Handelsstraat 4, 3371 XC Hardinxveld-Giessendam
Tegenwoordig werken we niet meer alleen op kantoor, maar ook vanuit huis of op vakantie. Hierdoor communiceren we steeds vaker online met klanten en collega’s, voornamelijk via Teams. Om nog efficiënter te kunnen communiceren is het mogelijk om vaste telefonie te integreren binnen Microsoft Teams. Tijdens de kennissessie ‘Toekomstbestendige telefonie met Microsoft Teams’ nemen onze experts je mee in de mogelijkheden die Microsoft Teams Telefonie op dit gebied biedt en bekijken we verschillende opties voor contactcenters , zoals CRM-integraties.
Tijdens de sessie bespreken we de volgende onderdelen onder het genot van een lunch:
- Wat Microsoft Teams Telefonie is;
- Welke voordelen het biedt voor jouw organisatie;
- Gastspreker Dennis de Ree, CEO en Founder van CallTo365;
- Hoe jouw dashboard eruit kan komen te zien;
- De ervaring van Aspect ICT met Microsoft Teams Telefonie;
- Hoe Aspect ICT jouw organisatie kan helpen.
De sessie vindt plaats in de trainingsruimte bij ons op kantoor, inclusief verzorgde lunch, en is bedoeld om kennis te delen en interactie te stimuleren. Meld je aan en ontdek welke tools Microsoft Teams biedt als toekomstbestendige telefonieoplossing.
Let op: Voor deze sessie is beperkte ruimte beschikbaar, vol=vol.